lördag 2 april 2011

Vårkänslor

Vilken vecka jag har haft! Massor att tänka på och många nya beställningar.
Dagen har jag tillbringat i min lilla verkstad, med en paus för en långrunda med Bella, och jobbat, jobbat, jobbat med alla roliga beställningar som kommit in.



Idag fick jag ett mail som gjorde mig jätteglad. "Vill du ha en smyckekurs för mig och en vännina?" Såklart! Överförtjust! Nu måste jag räkna och komma fram till ett rimligt pris...

Något för mamma på morsdag kanske... gav ett liknande till mutti och hon kunde inte sluta gråta :-) Det här beställde Mija till sin mamma, tre hjärtan med texten: älskad- mamma-mormor, och en vit pärla till det.

Trevlig helg alla, nästa helg drar jag till Jönköping och gör affärer... shoppa pärlor, mmmm

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar