söndag 10 mars 2013

inspiration

Svårt det där med inspiration...var iväg på en liten pärlmässa i helgen för att få lite nya inputs. Det gick väl så där :-) men jag hittade några fina smyckesdetaljer...


Den här snygga läderremmen i bruna nyanser och ett fräscht spänne till det, passar både henne och honom :-)
 
 
 Sex läderband i ett tufft spänne och några metaldetaljer till det..
 
 

 
Det stora lövet är en favorit. Tycker man att det är för stort finns det ett mindre :-)
 
 
Ett nytt hänge...trädet...till det har jag hängt några berlocker i kedjan som kan passar till temat, det är det där med sammanhang som jag gillar. Man kan ju ta bort dem för att förändra sitt smycke :-)
 
Nästa helg är det ny mässa i Malmö, får se vad jag kan hitta där. Återkommer...
 
 
Avslutar med dessa härliga färger, kan inte låta bli de röda färgerna, så snyggt tycker jag.
 
ha det gott
Petra
 
 
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar