lördag 12 februari 2011

Bokmärke


Vilket väder underbart väder vi har idag. Efter en lång promenad med Bella längs stranden satte jag mig ner med beställnigar jag fått på olika smycken. Jag har lagt till några sidor här till höger. En sida med smycken jag säljer till halva priset. Är du sugen på något av det du ser är det bara att maila mig. På en annan sida kan du se de olika tagsen, till namnsmycken, jag använder just nu. Och på bilden ovan finns de söta o populära bokmärkena. Just nu får alla som köper ett smycke av mig ett bokmärke som gåva.

Så här kan oxå ett namnsmycke se ut:
Beställning av Pernilla, namnen på hennes barn och ett kraftigt läderband. Så snyggt att jag nog ska göra ett till mig själv oxå. 

2 kommentarer:

  1. Tack Petra! Jag är mycket nöjd med resultatet. Kram Pernilla

    SvaraRadera
  2. Alltid trevligt med en bonuspresent. Och jag som trodde att jag var speciellt utvald till att få det ;-D

    SvaraRadera