söndag 8 maj 2011

Ännu en härlig söndag

Ännu en härlig söndag. Jag har jobbat undan i orderkön, blev till och med tid över att städa på pärlbordet...ni som sett det förstår vad jag menar när jag säger att det behövdes. Lite organisation, får se hur länge det håller :-)
Ovan syns Angelicas armband o ring, svart gummi och silverfärgade detaljer. Tufft till en tuff dam :-)

Och här är en variant på rosenkvartsarmbandet. Kunden ville att färgerna skulle gå i lila. Det blev ametist och en stor krakelerad bergskristall.
Nu är det dax att förbereda veckans kurs i smyckestillverkning. Det ska bli superkul. Jag har fått fler förfrågningar på kurser så jag hoppas att det ska gå bra. Men jag är ju pedagog så... :-)

Snart hoppas jag kunna visa lite nya smycken, alla ideer ligger i huvudet men tiden, tiden...fler timmar på dygnet efterfrågas...

Allt gott i sommarvärmen
Petra

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar