lördag 28 maj 2011

Inför marknaden


Fick hem dubbel och enkel ringar med kors. Fräcka! Tänkte ha med dem till marknaden i Broby som går av stapeln nästa lördag. Har då tillbringat mesta lördagen med att fixa lite smycken att ha med. Inte för mycket, vis av erfarenheten jag fick efter förra vårens marknad. Då hade jag spenderat timmar och dagar med att tillverka änglar i alla dess färger... hur många såldes??? Om jag säger så här så har jag fortfarande kvar ett lager av dem, även om jag börjar se botten av asken :-) Iallafall så kämpar jag och Helen vidare med Broby marknad. Är det fint väder så är det riktigt trevligt. Har ni vägarna förbi finns vi vid bord 3206 :-)



Det svarta läderarmbandet måste jag ha med och här en variant med fräscht turkos läder.


Olika modeller av örhängen


Sist men inte minst ett armband i gråa toner och en maffig boll som hänge.

Nu har jag laddat ostbrickan och tänker slå mig ner i soffan, för en gångs skull.

Trevlig helg!




2 kommentarer: